Celebrem el carnaval a l’escola Arc d’Adà

La passada setmana vàrem celebrar a l’escola la festivitat de carnaval. Aquest any el rei carnestoltes va arribar acompanyat d’un altre rei, el de la Llar i junts ens van encomanar les consignes a realitzar durant la setmana. Així doncs, el dilluns, el dimarts, el dimecres i el dijous vam fer cas del que ens va deixar anotat i gaudint de la disbauxa vam venir mig disfressats. El dijous gras vam realitzar diferents tallers, d’elaboració de caretes, de disfresses, etc. i vam acabar el matí amb un bon esmorzar amb entrepans de llonganissa, que l’AMPA ens va pagar.

Moltes gràcies per la col·laboració dels pares i mares de l’escola!

Aquí en teniu algunes fotografies (cliqueu a la imatge per veure-les totes):