APRENEM DE LES PLANTES AMB LA FLORACIÓ DELS AMETLLERS

El dijous passat l’alumnat de CM i CS vam fer una sortida a veure els ametllers florits amb la companyia  del Josep Mª que ens va explicar amb tota mena de detalls les característiques de l’ametller. Avui hem repetit l’experiència amb l’alumnat de Cicle Inicial i les seves explicacions no han deixat indiferent a ningú. L’aprenentatge ha estat molt significatiu i vivencial ja que hem pogut veure i investigar les parts de l’arbre: el tronc, les fulles, les flors, també olorar-les i sobretot conèixer de ben a prop part de la flora que ens envolta. A més a més aquest padrí i veí del poble apassionat de l’agricultura i la terra ens ha regalat un test amb tot de plantes aromàtiques del terme. Moltíssimes gràcies Josep Mª!!

Clica sota per veure les fotografies: