Escola Port Rodó

L’escola Port Rodó forma part de l’agrupació d’escoles rurals de la Zer Mestral. Té una organització de l’alumnat cíclica i compta amb la Llar d’Infants la Granota.

El centre està situat a l’entrada de Campredó, enmig d’un entorn natural immillorable, amb els Ports i el riu Ebre com a autèntics protagonistes i el Delta i les seves platges a poc més de 15 km. El poble està ben comunicat, amb polígon industrial, amb bones dotacions de serveis i un teixit associatiu ampli.

L’edifici és de nova construcció i consta de dues plantes, 2 aules d’educació infantil, 3 aules d’educació primària amb pissarres digitals interactives, 1 aula de desdoblaments, 1 aula STEAM, 1 sala de mestres polivalent, 1 despatx, 1 gimnàs, 1 aula de música i 1 menjador amb cuina pròpia gestionat per l’AMPA. També tenim una llar d’infants.

A l’exterior disposem d’una pista poliesportiva i de diferents espais de joc, així com un pati d’educació infantil. També comptem amb espais destinats a l’agricultura i amb una estació meteorològica.

El claustre d’escola està format per 10 mestres i una TEI, la mestra de religió, els 4 mestres itinerants (de música, anglès, educació física i educació especial) i les dues vetlladores.

Les famílies són molt participatives, així com l’AFA, l’ajuntament i altres entitats que també col·laboren molt.

Cal destacar que no tenim cap tipus de barrera arquitectònica I disposem d’ascensor.