Santa Cecília i Biblioteca

Aquest any l’escola de Música de Taradell ens ha preparat un espectacle de músiques del Món per a tots els alumnes de les escoles de Taradell. Ens ha agradat molt sentir algunes cançons conegudes i d’altres no tant acompanyades de guitarra elèctrica, baix i percussió. Pels més grans ens han preparat un viatge pels grans artistes de Rock i Clàssica que han marcat més al llarg de la història. Hem après moltes coses i dades curioses.

Per altra banda, vam combinar l’espectacle amb la visita a la biblioteca. Ens van explicar un conte Africà per als més petits i un de Japonès per als més grans. També vam aprendre a buscar informació a la biblioteca utilitzant els recursos informàtics. Vam aprofitar per endur-nos llibres per el projecte de Medi. Voleu veure les fotos???

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *