Nadal a l’escola!

Aquests últims dies de curs han estat ben intensos! Han sigut moments de fer comunitat, de compartir emocions i sobretot d’acabar el primer trimestre de la millor manera!

Dimarts a la tarda vam celebrar l'”Espectacle d’Hivern”, una obra que portàvem assajant dies perquè les famílies i la gent del poble de Viladrau la poguéssin gaudir.

I dimecres, l’últim dia vam fer cagar el tió tots els infants de EI i CI, que va cagar per a tot l’alumnat de l’escola! Ens va portar material pel centre; jocs de taula, per construir, pales noves pel pati, etc! Seguidament i amb la companyia dels infants de la Llar d’Infants de Viladrau, vam menjar xocolata tots i totes plegades a la pista, i per acabar el matí, ens van visitar els tres patges reials!

Trobareu a l’apartat de “Les meves fotografies” imatges d’aquests últims dies!

Des de l’escola us volem agraïr la col·laboració a les famílies i us desitgem unes bones festes!