Jornada matemàtica amb les famílies

L’èxit educatiu dels nostres infants, requereix una acció coordinada entre els diferents agents educatius, l’ESCOLA i la FAMÍLIA. Des de l’escola pensem que és molt important que totes  i tots caminem cap a la mateixa direcció, compartint els mateixos objectius per tal que els nostres infants es puguin desenvolupar de manera plena, rica i de qualitat. Per aquest motiu, és necessari dur terme un treball conjunt escola – família que permeti promoure la implicació de la família en el procés escolar i educatiu dels seus fills i alhora facilitar una acció coherent i coordinada.

El passat dilluns 4 de desembre, a la tarda, vam viure una jornada amb les famílies d’Educació Primària per compartir la metodologia de les matemàtiques que utilitzem a l’escola. Va ser una trobada molt interessant per compartir punts de vista, resoldre dubtes, generar debats. Sempre amb l’objectiu de poder créixer com a comunitat educativa i poder acompanyar als nostres infants en el seu desenvolupament.

Moltes gràcies a totes es famílies que en van formar part!

Trobareu un full amb els continguts que es van treballar a l’apartat de “Metodologia de les matemàtiques”