Tancant el curs

Hola famílies,

després de tancar el curs 2018-19, us pengem les Actes de les diverses reunions que s’han dut a terme durant l’any, tant de l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes), com amb l’Escola i amb el menjador. Aviat penjarem el treball realitzat aquest any per la Comissió de Pati.

Estem molt contents de la feina feta durant aquest curs i del bon treball conjunt que s’ha realitzat tant amb l’escola com amb les famílies. Moltes gràcies.

L’AFAActa 16.11.18 Acta 20.2.19 AFA.ESCOLA.MENJADOR Acta 28.2.19 AFA.ESCOLA Acta 27.5.19 AFA.ESCOLA.MENJADOR Acta AFA 8.7.19

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *