MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

L’alumnat i els docents de la ZER Guicivervi us desitgem unes Bones Festes i un Bon Any nou, ple de salut i felicitat!
Cicle Inicial de la ZER hem estat treballant la recepta. Hem après moltes coses entre elles com elaborar receptes, els estris, els passos… ens hem tornat tant experts que vam decidir muntar una festa amb plats molt elaborats i detalls com decoració, desfilada, pancartes, llistes de la compra…
Aquí us deixem un petit recull del dia tan especial!!!
La classe de CI de Vilagrassa ús desitja un Bon Nadal!!!, escolteu quins poemes més divertits ens hem après!!
https://photos.google.com/u/1/album/AF1QipPwbFRk5bTZJThf3rzIGi7PsC_2ATSiRp0j84OB/photo/AF1QipO3KRemz1_OGld94_7s4sg3jWq4dyvmHN72Kqrb
Durant aquests dies els alumnes de cicle mitjà i superior de la ZER hem dut a terme un cinèfòrum de la pel·lícula WALL-E dins la campanya de sensibilització vers la recollida selectiva que ha organitzat el Consell Comaral de l’Urgell.
Després de veure un tros de la pel·lícula, el Bernat va dinamitzar l’activitat, els alumnes van parlar sobre les imatges i quines accions podríem fer perquè el nostre planeta no arribi fins aquest límit.
Vam parlar de la importància de les tres R: reduir, per exemple quan anem als comerços cal que tothom porti la seva bossa, reutilitzar, donar un segon ús a les coses, per exemple a la roba i reciclar fer-ho correctament al contenidor que toca, remarcant que al groc i al verd només hem de tirar envasos de plàstic, o de vidre.
Els petits canvis són poderosos, tots formem part del motor de canvi!
El passat dimecres 15 de desembre l’alumnat de cicle inicial de Ciutadilla, Vilagrassa i Verdú vàrem visitar l’antic monestir Mas de Colom obert recentment al públic després d’un llarg procés de restauració.
Un cop allí vam realitzar dos tallers: Un que situava en un plànol les característiques de diferents ecosistemes i com s’interrelacionen els éssers vius que els composen i un altre taller d’alimentació saludable, en el qual vam cuinar dues receptes com autèntics i autentiques Xefs. A més vam visualitzar dos petits vídeos de la història del Monestir i el clima. Un dins d’un antic celler subterrani i l’altre a la sala de projecció immersiva, ens van encantar.
Moltes gràcies Mas de Colom.De ben segur que ho repetirem!
El dia 22 de Novembre és Santa Cecília, la patrona de la música, i és per això que es celebra el dia de la música.
A l’escola de Ciutadilla hem estat fent diverses activitats musicals i estem molt contents, ja que hem tingut la sort de… Llegeix més»