El Petit Princep – El musical arriba a Verdú – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

El divendres  22 de juny, al local del nostre poble de Verdú, va tenir lloc la cloenda del curs 2017-2018.

Per celebrar aquest final de curs els alumnes de l’escola Jardí van representar el  musical  el “Petit Príncep”.

El Petit Príncep és un conte universal. Un viatge a través del temps i l’espai per parlar de l’amistat, el respecte, l’amor i la vida.

Va ser un acte farcit d’emocions. Per una banda veure els resultats de tants dies d’ esforç, d’il·lusió i fins i tot d’alguns moments d’inseguretat… i per l’ altra banda el que realment volíem aconseguir:  gaudir conjuntament mestres i alumnes d’una mateixa activitat.

Una vegada  més, mestres i alumnes, hem aconseguit dur a terme, conjuntament, un bonic projecte a partir de l’esforç, la constància i del treball en equip.

Esperem que gaudiu del vídeo.

I recordeu com ens diu el “Petit Príncep”: l’essencial és invisible als ulls!

 

Bon estiu!

Equip de mestres.

Bicicletada a Ciutadilla

La darrera setmana de curs, els alumnes de l’escola de Ciutadilla van poder gaudir de les sortides amb bicicleta.

El dilluns, amb els més petits, vam sortir amb bicicleta pel poble i van poder realitzar diferents circuits per la pista de l’escola. El dimecres, tots els alumnes de primària van realitzar la sortida a Rocafort de Vallbona, on van poder gaudir dels paisatges de la nostra comarca.

Dues jornades genials per tancar el curs.

 

Bicicletada a Guimerà

El passat dimarts 19 de juny els nens i nenes de l’Escola de Guimerà van dur a terme la bicicletada.

Una jornada per poder fer ús i gaudir de la bicicleta.

Els alumnes van poder fer un recorregut pels camins que envolten el poble i gaudint dels seus magnífics paisatges, seguit d’unes voltes amb bicicleta pels carrers del poble de Guimerà.

Finalment vam arribar fins a la pista de les piscines i allí vam realitzar diferents activitats i circuits on van demostrar les seves habilitats damunt de les dues rodes.

Un dia genial en el què s’ho van passar d’allò més bé!