El Petit Princep – El musical arriba a Verdú – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

El divendres  22 de juny, al local del nostre poble de Verdú, va tenir lloc la cloenda del curs 2017-2018.

Per celebrar aquest final de curs els alumnes de l’escola Jardí van representar el  musical  el “Petit Príncep”.

El Petit Príncep és un conte universal. Un viatge a través del temps i l’espai per parlar de l’amistat, el respecte, l’amor i la vida.

Va ser un acte farcit d’emocions. Per una banda veure els resultats de tants dies d’ esforç, d’il·lusió i fins i tot d’alguns moments d’inseguretat… i per l’ altra banda el que realment volíem aconseguir:  gaudir conjuntament mestres i alumnes d’una mateixa activitat.

Una vegada  més, mestres i alumnes, hem aconseguit dur a terme, conjuntament, un bonic projecte a partir de l’esforç, la constància i del treball en equip.

Esperem que gaudiu del vídeo.

I recordeu com ens diu el “Petit Príncep”: l’essencial és invisible als ulls!

Bon estiu!

Equip de mestres.