XIX Trobada de corals d’Educació Infantil i Primària – ZER GUICIVERVI – CM – (18-05-2022)

Com cada any, se celebren unes trobades de coral que es realitzen a escala comarcal. És a dir, diverses escoles de la província de Lleida preparen el mateix repertori de cançons per cantar-les plegats el dia que ens reunim.

Així mateix, nens i nenes de diferents escoles, ahir dimecres 18 de maig, ens vam reunir a l’auditori de Lleida per fer aquesta trobada de corals. I, no obstant això, les diferents escoles que formen la ZER Guicivervi, també hi vam participar. Concretament, l’alumnat de Cicle Mitjà.

Aquest any s’ha celebrat la XIX trobada de corals d’educació infantil i primària que anualment organitza el Departament d’Educació. Evidentment, es manté l’objectiu de potenciar i difondre l’educació musical que molts mestres practiquen a les nostres escoles i, alhora, sumar esforços amb altres iniciatives similars que s’estan duent a terme arreu del país. A diferència dels anys anteriors, a causa de la COVID, s’ha fet de manera presencial i s’han recuperat així les tradicions de la presencialitat.

Totes les escoles participatives van preparar el repertori de la cantata La Clika. Es tracta d’un projecte sociomusical que ja té recorregut en el panorama educatiu de les terres de parla catalana.

Aquí us deixem una sèrie de fotografies i vídeos per tal que les gaudiu i també vegeu el bé que ens ho vam passar nosaltres.

prem a la fotografia per visualitzar-ne més