Un any més! La Verema i la Piada – Escola Jardí de Verdú – (24-09-2021)

En aquestes dates de final de setembre, com ja és tradició a la nostra escola, celebrem la festa de la Verema. Per gaudir al màxim d’aquesta festa el primer que fem sempre és anar a la vinya per poder agafar força raïm.

El primer dia (el divendres 17 de setembre) els nens i nenes de primària i infantil no van poder aconseguir collir-ne, ja que els camps estaven plens de fang i no van poder-hi accedir.

FOTOS DEL PRIMER DIA

Prem sobre la fotografia per visualitzar-ne més

El segon dia (el dimecres 22 de setembre) per fi ho vam poder aconseguir. Aquesta vegada, però, només van poder-hi anar l’alumnat de primària i; en una localització diferent de la primera  -una mica més lluny i per aquest motiu no van poder-hi anar els d’infantil-.

FOTOS DEL SEGON DIA

Prem sobre la fotografia per visualitzar-ne més

Una vegada recollit el raïm i transportat a l’escola, s’ha celebrat (el divendres 24 de setembre), la festa de la piada –trepitjar el raïm-. Ho hem fet per grups estables. Realment ha estat una diada fantàstica. I, finalment, res ens ha impedit que poguéssim gaudir d’aquesta bonica festa.

FOTOS DE LA PIADA

Prem sobre la fotografia per visualitzar-ne més

És molt emocionant dur a terme una activitat tan arrelada a la cultura i tradició de Verdú, el nostre poble. És per això que any rere any ho celebrem i gaudim d’aquesta festa.