ÚLTIMS DIES A L’ESCOLA DE CIUTADILLA

I avui, divendres 21 de juny, donem per finalitzat el curs escolar!

Les darreres setmanes de curs sempre són emocionants i, a part d’anar acabant feines, els àlbums, etc. hem fet algunes activitats molt divertides!

Gràcies a la col·laboració de les famílies, hem dut a terme dos tallers molt interessants. La setmana passada va venir la Núria, mare del Lluc i la Clara i a la classe dels grans ens va fer un taller sobre les emocions. Com aprendre a identificar-les i acceptar-les. Va ser molt enriquidor i ens va fer pensar i sentir! Moltes gràcies!

Aquesta setmana ha vingut el Gerard, pare del Diego. Ell és vitraller, una feina especial i molt interessant, ja que a Catalunya n’hi ha molt pocs! Cadascú de nosaltres va poder fer un petit vitrall i vam aprendre moltes coses sobre el vidre i els vitralls. Moltes gràcies!

La cirereta del pastís va ser dimecres a la nit, vam fer un sopar a les piscines amb les famílies i després ens vam quedar a “dormir” a l’escola, “dormir” entre cometes perquè vam dormir ben poc!! És una experiència que ens encanta! Ens ho vam passar molt bé! L’endemà vam gaudir d’un bon esmorzar i d’un dia més tranquil.

Una sorpresa fantàstica va ser  un àlbum de cromos, sí, sí, com els de futbol! Però a aquest àlbum no hi ha futbolistes sinó nosaltres mateixos! Ens ho hem passat molt bé aquests dos dies, intercanviant cromos i creant el nostre propi àlbum sobre què hem viscut aquest curs! I després ens l’hem firmat, sentint-nos ben especials. Segur que serà un bon record!

Avui per acomiadar-nos de la millor manera possible, hem passat el matí a la piscina! Tot i que no feia molta calor, no ens hem pogut resistir i ens hem banyat!

Donem la benvinguda a les vacances i a l’estiu, on carregarem piles per retrobar-nos al setembre!

Passeu-ho molt bé i fins aviat!