Setmana cultural a VERDÚ – del 10 al 12 de maig – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

El dies 10,11 i 12 de maig a l’escola Jardí hem dut a terme la setmana cultural. Unes jornades repletes d’activitats enfocades en el nostre entorn més proper. Cada grup va tractar un centre d’interès de la nostra població com a part d’una activitat final conjunta.

Tot seguit us detallem el  nostre treball:

Les i els més petits van treballar la ceràmica negra tan característica de Verdú:

prem a la fotografia per visualitzar-ne més

Les i els alumnes de Cicle Inicial van triar els ametllers. Un arbre molt comú dins el poble. L’ametller, que cada primavera dona color al nostre paisatge, té unes característiques que les i els nens  de cicle inicial es van encarregar de desvelar:

prem a la fotografia per visualitzar-ne més

També, durant aquests dies de setmana cultural, l’alumnat de CI va realitzar un taller de fruita molt interessant:

prem a la fotografia per visualitzar-ne més

Les nenes i els nens de Cicle Mitjà van anar al lloc més representatiu i emblemàtic de Verdú, el castell. La primera presa de contacte va ser una visita guiada en la qual van aprendre aspectes molt curiosos de la seva història. Posteriorment a l’escola, les i els alumnes van ordenar tota aquesta informació.

prem a la fotografia per visualitzar-ne més

Les i els alumnes del cicle superior es van centrar en l’ajuntament. Van poder conèixer el seu funcionament així com aspectes de la seva història i altres curiositats.

prem a la fotografia per visualitzar-ne més

Com a cloenda del nostre projecte de la setmana cultural. Les nenes i els nens, proveïts d’un itinerari traçat en un mapa, van anar a la recerca de codis QRs arreu del poble.  Cada grup va poder mostrar el seu treball a tota l’escola a través dels vídeos vinculats als mencionats codi QRs.

FOTOS DE L’ACTIVITAT DE CLOENDA:

ITINERARI I QR’S UTILITZATS

VÍDEOS FINALS PELS QR’S I PER L’ACTIVITAT DE CLOENDA

VÍDEO PICOTINS I INFANTIL:

VÍDEO CICLE INICIAL:

VÍDEO CICLE MITJÀ: