Residències i Dijous Gras – 27 i 28 de febrer – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

El dijous 27 de febrer l’escola Jardí de Verdú vam celebrar dijous gras. A l’hora d’esmorzar tots els mestres i l’alumnat de l’escola vam anar a menjar al parc de la font; per tal de celebrar el dia. A més, com cada any vam fer el dinar tots junts (pares i mares, AMPA, mestres i alumnes). Una gran amanida, la típica llonganissa de dijous gras i una peça de fruita van ser els aliments que van amenitzar la festa.

El divendres 28 de febrer vam fer una gran rua. Com a novetat vam anar darrera d’una carrossa (amb decoració i música) que nosaltres mateixos, dies abans, havíem muntat i preparat per la festivitat. També, com a novetat, vam fer una cantada popular de totes les cançons del carnaval, que havíem preparat durant les classes de música, a la plaça de l’ajuntament del poble de Verdú. Aquest concert va estar obert a tothom i realment vam estar molt content perquè va venir molta gent a veure’ns. Finalment, com a tradició vam anar a visitar les residencies i vam cantar les cançons. Igual que a la festa de Nadal, els avis i àvies de la residència van cantar juntament amb nosaltres, atès que havien practicat les mateixes cançons que nosaltres.

Van ser uns dies espectaculars i ens ho vam passar molt i molt bé.