La tardor a l’escola de Ciutadilla

Durant aquest primer trimestre hem estat treballant l’estació de l’any en la que ens trobem: la tardor!

Després de fer una pluja d’idees sobre quins aspectes els hi agradaria conèixer de la tardor, vam decidir investigar diverses qüestions, com ara:

  • Per què a la tardor els dies són més curts i fa més fred?
  • Per què cauen les fulles dels arbres?
  • Per què canvien de color les fulles?
  • Quins són els fruits de la tardor? I com es diuen els seus arbres?
  • Què fan els animals a la tardor?

Totes aquestes curiositats les hem anat desenvolupant durant aquests dies, hem fet moltes coses: buscar informació als llibres, veure vídeos, fer classificacions (del color de les fulles i dels fruits de la tardor), crear composicions amb elements naturals, hem après una dita de la tardor, hem experimentat amb els fruits que van portar els nens/es a l’escola, hem escrit paraules a la pissarra digital. També ens ho hem passat genial fent cargols i bolets de plastilina i jugant a les caixes sensorials amb elements de la tardor!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>