Guimerà col·labora amb “La Marató de TV3”

El passat dissabte 7 de desembre el poble de Guimerà va organitzar un acte al casal en el qual vam recaptar 2.178 euros per a La Marató de TV3, enguany dedicada a les malalties minoritàries.

Durant l’acte es va visualitzar un vídeo on vam conèixer tres casos de persones que tenen una malaltia minoritària i es van realitzar diferents actuacions. L’acte va acabar amb un apetitós concurs culinari de truites, cocs i postres.

En el següent vídeo podreu veure fragments de l’actuació que vam realitzar els alumnes de l’Escola de Guimerà. Esperem que us agradi!

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>