Fira de Santa Llúcia a Verdú – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Els nens i nenes de superior han fet la parada de Santa Llúcia. Durant tot el matí (de 9:30 a 14:00 h.) han estat venen a la plaça Major de Verdú i, durant la tarda (de 16:30 a 17:00 h.) al pati de l’escola. A la parada hi tenien moltes coses: pastissos (de xocolata, de poma, de coco, etc.), galetes, tres en ratlla, barrets fets amb llana per decorar l’arbre de Nadal, espelmes amb decorats molt bonics, unes ponsètia que són les flors típiques de Nadal, uns arbres de cartolina amb llapis a dins, etc.

Tots els pastissos i reposteria els han fet pares i mares col·laboradors, i des de l’escola volem agraïr enormement la seva participació.

D’altra banda tots els treballs manuals els han confeccionat els/les alumnes de l’escola durant els tallers d’internivells. Realment, ho han fet molt bé perquè eren preciosos!

Tots els nens i nenes de l’escola han gaudit molt de l’activitat i han anat a visitar la parada durant tot el matí.

Si mireu les fotos veureu el bé que s’ho han passat i la mà de coses que s’han comprat!