Excursió al JumpLand a Cambrils – (CM, CS) – (18-05-2021) – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ i ESCOLA DE GUIMERÀ

Ahir l’alumnat de CM i CS de l’escola Jardí de Verdú i de l’escola de Guimerà van gaudir d’una experiència increïble al parc d’aventura “JumpLand” –aventura ecològica- a Cambrils. Un parc impressionant on van poder gaudir de circuits amb ponts, tirolines, rocòdroms, salts al buit, reptes en altura, entre moltes altres aventures.

S’ho van passar tan i tan bé que de camí cap a casa preguntaven quan hi tornaríem. De fet és indubtable que s’ho van passar d’allò més bé!

Si ho voleu comprovar podeu visualitzar les fotografies:

Per visualitzar més fotografies fes clic sobre d’aquesta