EL CIRC – Festival Final de Curs 2019 – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Durant molt de temps, mestres, alumnes, pares col·laboradors, ex alumnes, etc. hem estat preparat aquest gran festival de final de curs: EL CIRC. Per tant, encara que l’actuació ja s’hagi acabat, segur que ningú voldrà oblidar aquesta gran festa.

Consegüentment, a continuació us deixem la gravació perquè cadascú de vosaltres pugueu tornar a reviure aquest dia i aquesta gran actuació.

Esperem que el gaudiu tant o més que mirant-lo en directe.

A més a més, també, a continuació deixem l’enllaç per aquells que el vulguin descarregar i d’aquesta manera poder-se’l guardar i no perdre mai aquest record!

** DEFINICIÓ ALTA (aprox. 8 GB): FESTIVAL DE FINAL DE CURS 2019 – EL CIRC – HD

** DEFINICIÓ MITJANA (aprox. 1,5 GB): FESTIVAL DE FINAL DE CURS 2019 – EL CIRC – SD