Comiat de la Carme – Ens deixa un escrit molt emotiu – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Hola a tots i a totes, la veritat és que no ser ni per on començar.

Vull donar les gràcies a tots els que aquest últim dia del curs m’heu fet aquest acomiadament tan emocionant , mil gràcies, directora, mestres, nens,  nenes, pares i qualia.

Tampoc vull oblidar-me dels que ja fa 18 anys vau confiar en mi, el Sr. Joan i la junta de l’Ampa a l’oferir-me la plaça de monitora del menjador.

Durant 18 anys han passat molts i molts, mestres, nens i pares he viscut canvis però tots positius altra vegada GRÀCIES a tots per tot.

Els últims 4 anys Qualia s’ha fet càrrec del menjador amb el Lluis i l’Eva moltes xerrades, trucades, whatssaps també gràcies m’heu fet la feina molt fàcil m’heu fet sentir  útil i apreciada.

I per acabar a les meves COMPANYES d’anys i panys a  l’Elena i l’ Imma us trobaré a faltar.

P.D  Nens i nenes de l’escola el vostre quadern de dibuixos i escrits m’han agradat molt sou uns artistes

Que tingueu molta sort a la vida.

Us estimo CARME

Més fotografies a “Google Photos”