CASAL A L’ESCOLA DE CIUTADILLA

A l’escola de Ciutadilla fem tallers durant tot el curs. Al segon trimestre vam decidir fer un taller de Casal on l’objectiu era compartir una bona estona amb gent del poble i famílies. Vam escollir alguns jocs de taula, vam fer un anunci i vam obrir l’escola al poble! Dos dilluns a la tarda vam passar una bona estona entre jocs de taula, cafès i infusions!

Ens va agradar tant l’experiència que vam decidir repetir! Aquest cop seria al tercer trimestre i en comptes de fer jocs de taula, prepararíem jocs tradicionals a fora el pati. I així ho vam fer. Va ser molt divertit!

Ens agradaria repetir-ho en alguna altra ocasió i aconseguir anar creant vincles entre l’escola i els habitants del poble i les famílies.

Moltes gràcies a totes aquelles persones que vau venir i vau compartir les vostres experiències i jocs amb nosaltres!

Per no oblidar aquests moments màgics, compartim amb vosaltres algunes fotografies! Cliqueu a la imatge.