Carnestoltes, Carnestoltes, … – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (de l’01-03-22 al 04-03-22)

Un any més la disbauxa, la gresca i les ganes de disfressar-se i passar-ho bé no han fallat. Ens endinsem dins d’una setmana una mica diferent de les quals no solem estar acostumats. Tant alumnes com professors hem gaudit i rigut tot veient i posant-nos les diverses garlandes que el Rei Carnestoltes ens ha ordenat.
Hem complert escrupolosament amb les consignes que ha ordenat:

FOTOGRAFIES de les CONSIGNES:prem a la fotografia per visualitzar-ne més

Dijous dia 3 de març vàrem anar tots junts a esmorzar a la font de santa Magdalena i ens ho vam passar d’allò més bé.

Vam poder observar el paisatge que ens rodejava gràcies al bon temps i al sol que ens il·luminava. Amb els nostres llapis i les nostres làmines, vàrem dibuixar tot allò que vèiem.

FOTOGRAFIES de ESMORZAR A STA. MAGDALENA:prem a la fotografia per visualitzar-ne més

Divendres 4 de març vam arribar tots ben disfressats des de casa per poder fer la nostra pròpia rua de carnestoltes. Disfresses de princeses, de pallassos i d’animals rondaven pels carrers del poble mentre la música sonava. Però no només es van disfressar els alumnes sinó que els mestres també van sortir disfressats fent un petit homenatge a la fira de Verdú!

Familiars i amics de tots els participants de la rua van poder unir-s’hi i gaudir, també, d’una petita cantata a la plaça del castell amb diverses cançons del nostre Rei Carnestoltes. Després, els alumnes van poder mostrar les seves disfresses en una desfilada per cicles on les coreografies no podien faltar.

FOTOGRAFIES de DISFRESSES DE CLASSE – CICLE SUPERIORprem a la fotografia per visualitzar-ne més

FOTOGRAFIES de la RUAprem a la fotografia per visualitzar-ne més

A la tarda un gran concurs hem fet. Cada cicle (Picotins, Infantil, Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior) ha ballat una coreografia per obtenir un dels quatre premis possibles: Creativitat, Marxa, Diversió i Coreografia. Realment tots i totes ho han fet d’allò més bé però cadascun d’ells ha obtingut un premi diferent. Felicitats a tot l’alumnat, que mai ens deixen de sorprendre.

FOTOGRAFIES de CONCURS i ENTREGA DE PREMISprem a la fotografia per visualitzar-ne més

Finalment hem cremat el pobre Rei Carnestoltes, però … que tal com diu ell mateix no hem d’estar tristos perquè cada any torna per gaudir una vegada més del carnaval.

FOTOGRAFIES de la CREMA DEL REI CARNESTOLTESprem a la fotografia per visualitzar-ne més