Anem a Torrelameu: Sortida del Pla de consum de fruita – PRIMÀRIA – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (22-03-2021)

Tot primària de l’Escola Jardí de Verdú, el dilluns dia 22 de març, vam poder gaudir d’una excursió (sortida del Pla de consum de fruita) molt lúdica i instructiva.

Vam anar a Torrelameu a fer un taller i a visitar una explotació fruitera. Vam poder gaudir d’explicacions per aprendre com tenir cura els arbres, com s’aconsegueix l’obtenció dels fruits, etc. També, vam poder gaudir del joc “tabú” on havíem de descobrir, a través d’una descripció, el fruit que s’estava descrivint.

Tot seguit vam anar al parc de Pardinyes de Lleida on allí vam acabar de gaudir del dia. Primerament, vam dinar i després vam jugar sense parar fins a l’hora de marxar.

Va ser un dia esplèndid.

Prem la fotografia per visualitzar-ne més