Mystery Classroom-ZER Vent d’Avall

A finals del mes de maig l’alumnat de cicle superior de la ZER, hem realitzat una activitat molt especial : The Mystery Classroom! És una activitat que es basa en una videoconferència entre dues escoles situades en diferents parts del Món.

L’objectiu és descobrir la localització de cada escola a través de preguntes tancades (yes/no questions).  Uns dies abans de la connexió vam estar preparant el material que necessitàvem (atles, mapes , ordinadors, plantilles lingüístiques…), les preguntes i les pistes que  donaríem per facilitar la nostra localització i finalment ens vam repartir les tasques necessàries per portar a terme la sessió. També vam practicar una mica en petits grups.

Després de descobrir les escoles misterioses vam tenir l’oportunitat de fer altres preguntes i poder-nos conèixer una mica més. Les nostres Mystery Classrooms eren a la comarca de l’Anoia.

Totes formaven part de la ZER Vent d’Avall però eren en poblacions diferents: Escola Mare de Déu del Portal a Prats de Reis, Escola Quatre vents de Copons i Escola Font de l’Anoia de Sant Martí Sesgaioles. Ho varem passar genial tot jugant i practicant la llengua anglesa! Vàrem gaudir de valent i tenim moltes ganes de tornar a repetir l’experiència!

En voleu veure algunes imatges? Feu clic a la foto.