La ZER Gavarresa celebrem el Carnestoltes!

El divendres 9 de febrer del 2018, a Sant Feliu Sasserra es va celebrar un carnestoltes galàctic, perquè hi havia el “Darth Vader” i “R2D2” de senyors Carnestoltes.

Al matí, quan van arribar els nens i nenes d’Oristà i vam jugar a jocs de taula, després vam sortir al pati a esplaiar-nos una mitja hora i esmorzar. Tot seguit vam anar a l’Ateneu a escoltar i ballar amb el grup d’animació la Ballaruga, que es un grup d’animació que cada any ens ve a tocar danses i cançons. Van fer un repertori variat i aquest any amb novetats com “El mar”. Vam dinar i després a l’hora de menjador vam sortir una estona el pati. Abans de les tres, vam anar-nos a disfressar. Tot seguit vam fer el pregó a càrrec d’uns quants alumnes de CS. I seguidament  vam fer la rua per tot el poble. A l’ateneu la desfilada va ser molt lluïda, es va veure disfresses de tota mena: Mickey Mouse, Elefants, Crispetes, Dàlmates acompanyats per alguns personatges cinematogràfics famoses, també els Directors del carnaval, els Minions, els Ninjagos, els Tadeos Jones i les Sares, els Charlots, els Emojis i els Pirates del Carib. Els speakers  de la desfilada eren la resta d’alumnes de CS. Vam fer el judici, on hi havien 3 defensors i 3 acusadors d’Oristà, com sempre van guanyar els acusadors i el Carnestoltes es va haver   d’incinerar. Després de la crema hi va haver un berenar per tothom, on hi havia coca amb xocolata, sucs de préssec i suc de pinya.

VA SER UN DIA FANTÀSTIC!!!