JORNADA ESPORTIVA

Un curs més hem pogut gaudir de la jornada esportiva de la ZER  amb tots els alumnes d’Oristà i Sant Feliu. Després dels partits de bàsquet i futbol entre els alumnes de 6è i les mestres, hem esmorzat, i a continuació hem anat a practicar activitats i jocs esportius conduïts pels mateixos alumnes de 6è: HIP-HOP, VOLEIBOL, HORSEBALL, FUTBOL, KARATE, PATINATGE I BÀSQUET. Després de la calor que ens ha acompanyat ens hem refrescat una mica amb un gelat, i hem acomiadat el curs amb tots els alumnes de la ZER.

Fotos de la jornada esportiva