Jornada a l’Institut Castell del Quer

El divendres 10 de març l’alumnat de 6è de les escoles del Lluçanès va participar a una jornada a l’Institut Castell del Quer de Prats de Lluçanès amb l’objectiu de conèixer els espais i els nous companys/es del curs que ve.

Durant el matí, van fer una visita guiada a l’institut a càrrec dels alumnes de 1r d’ESO, jocs cooperatius al pavelló, una cursa orientació a la font de les Coves i pitxi peu al camp de futbol.

Després vam dinar tots junts al pati de l’institut; vam acomiadar als alumnes de 1r d’ESO i a la tarda vam poder gaudir de l’esport solidari spiribol.

Fotos de la jornada