EDUCACIÓ INFANTIL GAUDEIX DE LA JORNADA LÚDICA

Dimarts, 19 de març hem gaudit altra vegada de la jornada lúdica. De bon matí, l’alumnat de Sant Feliu ha rebut als alumnes d’Oristà. Hem presentat la jornada a través d’una història de fades, follets i nans del bosc, els quals ens han demanat ajuda per tal de trobar una solució a un problema que tenien. Estaven preocupats, si la sequera continuava es quedarien sense casa, i els animals i ells haurien de marxar. Hem sortit al bosquet del costat de l’escola a recollir diferents materials naturals, i després d’esmorzar i jugar una estona, hem construït unes cabanes molt originals per als protagonistes de la història, i hem confeccionat també uns titelles nans. Després de dinar, ens ha acompanyat la Geni Shaw, amb les seves cançons per ensenyar anglès basat en la música i la cultura catalana. S’aprofita la connexió emocional que la canalla ja té amb la cultura per estimular les ganes i la curiositat d’aprendre. Un dia fantàstic, on els infants han gaudit de les diferents activitats proposades i s’ho han passat d’allò més!

Aquestes són les fotos de la jornada lúdica!