COSMOCAIXA

Avui els alumnes de la ZER hem anat al Cosmocaixa, on hem pogut gaudir de la visita al museu i de diferents tallers realitzats segons el curs.

Durant la visita al museu; Ens hem endinsat al bosc inundat, frondós, càlid i molt poblat: un trosset de selva, on hi viu un centenar d’espècies, entre plantes, invertebrats, peixos, amfibis, rèptils, aus i mamífers;  un ambient en el qual cada quinze minuts cau una pluja tropical.

A l’exposició permanent de ciència, hem vist i experimentat amb diversos experiments i explicacions de moviments terrestres i accions del nostre dia a dia que sovint no li fem cas, però que darrere tenen una explicació teòrica molt interessant.

És un museu on els alumnes han gaudit moltíssim i han comprovat alguns dels aprenentatges que van assolint a l’escola. Ha estat un matí molt divertit, ple d’aprenentatges i compartint experiències i bons moments entre companys/es.

Un cop feta aquesta primera visita, cada grup ha anat a fer els tallers corresponents.

Educació infantil; Taller Clik

Cicle inicial: Planetari bombolla

Cicle mitjà: Taller Creactivity

Cicle superior: Taller fenòmens elèctrics

Clicant la foto entrareu a l’àlbum de fotos.