Estudi de mercat!

Durant el mes de febrer els socis/sòcies de la cooperativa van estar elaborant un estudi de mercat, on van poder veure amb diferents categories de públics que els hi agradava més a cada persona, mitjançant unes enquestes. Aquí us deixem els gràfics que hem elaborat per treure les conclusions de l’estudi.

1. Mestres  2. Alumnes i 3. Famílies

La conclusió extreta és:

• Els mestres han valorat que el targeter, el clauer de fusta i les espelmes de henna creuen que si que ho comprarien perquè es necessari
  • En canvi el alumnes, comprarien productes més per jugar.
  • Les famílies també busquen productes funcionals.

També hem tingut  d’ ajustar els preus perquè hi havia algun producte que interessava però el trobaven excessivament car.

Maria i Alba