CM Àmbits lingüístics

Enguany, l’alumnat de cicle mitjà ha estat treballant dues sessions a la setmana d’àmbit lingüístic. En aquestes sessions, aprofitant el desdoblament, s’ha pogut fer un treball relacionat amb la competència digital de l’alumnat com també un treball en les tres llengües. Així doncs, mentre els dilluns l’alumnat de 4t treballava als ordinadors, l’alumnat de 3r realitzaven tasques a l’aula. El mateix passava els dimecres, però a l’inversa.

Les sessions d’àmbits lingüístics estaven estructurades per tal de tocar diferents aspectes de les tres llengües:

1. Llegeixo i comprenc / leo y comprendo / reading
  2. Escric / escribo / writing
  3. Parlem / hablamos / speaking
  4. Practico / practico / practise

Us deixem l’enllaç a algunes d’aquestes activitats.