Visita a les Barraques de pedra seca

Avui els alumnes de tota l’escola hem visitat les cabanes de pedra seca que hi ha prop de Clapers.

Els alumnes de EI i CI han baixat una part del camí amb cotxe de les famílies, la resta d’alumnat de l’escola ha sortit caminant des del centre. Ens hem trobat en un punt i hem compartit part de la ruta mentre observavem la natura i les 3 barraques de pedra seca.

A les 11 s’ha afegit a la sortida en Josep Solsona i Josep Obradors per compartir el seu coneixement de la zona i de la pedra seca. També, el senyor Solsona ens ha ensenyat les eines que ha utilitzat i utilitza per construir la paret de pedra seca del camí de transhumància que puja d’Avinyó fins a Sant Feliu.

Finalment hem tornat tots i totes caminant.

Aquí en podeu veure algunes fotos.