Un dia amb els castellers de Lleida

El dilluns 24 l’escola del Soleràs va gaudir amb la presència del Facund i del Jordi. Ells dos pertanyen al grup dels castelllers de Lleida. Aquest any la classe dels més petits són La classe dels castellers i és per aquest motiu que ens van fer aquesta agradable sorpresa. Tots els nens i nenes de l’escola van poder gaudir de les explicacions sobre el món casteller que ens van fer. D’altra banda els més petits van poder recordar tot allò que vam aprendre quan vam fer el projecte.

Moltes gràcies Facund i Jordi. Fins a la propera.

Us afegim l’enllaç a la pàgina dels castellers de Lleida. Us fem saber que si voleu anar a veure com assagen i si voleu fer de castellers hi podeu anar que us rebran amb molt de gust!!!!!

foto castellers