TALLER: PLANTEM LLAVORS

El dia 24 de febrer, els alumnes de l’escola de El Soleràs, van participar en un taller dut a terme per la senyora Pepita i el senyor Prudencio.

La senyora Pepita ens va explicar que quan comença el temps de Quaresma prepara testos en els quals posa terra, després fem, a continuació llavors, afegeix el fem perquè quedin les llavors ben cobertes i a continuació les rega.

Tots els alumnes ho van fer pas a pas, i cadascú es va emportar el test a casa.

Durant tot aquest temps s’han de cuidar les llavors, regant seguint les seves instruccions fins a la Setmana Santa.

Els nens i nenes podran experimentar com creixen les llavors i aplicar-ho a la seva pròpia vida.

La senyora Pepita ens ha dit que les seves plantes guarneixen durant la Setmana Santa l’església de El Soleràs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *