Setmana europea de la mobilitat 2020

Avui dilluns,21 de setembre de 2020, l’alumnat de l’escola, respectant les normes per la COVID, ha realitzat una activitat amb l’objectiu de prendre consciència de la millora que representa pel nostre planeta l’ús de mitjans de transport nets d’emissions de carboni.

Aquesta activitat s’engloba sota el lema  ‘Per una mobilitat sense emissions’. Així doncs hem treballat el fet de desplaçar-nos a l’escola i pel poble amb bicicletes, patins, patinets, monopatins… i també a peu. D’aquesta manera al mateix temps que deixem de contaminar també fem salut!