On són els cercles???

Amb els més petits hem realitzat una sessió de geometria molt divertida. De fet la geometria està present en tota la seva vida quotidiana. No se n’adonen i mentre estan jugant estan envoltats d’objectes geomètrics. Utilitzant el tacte i la vista observen quines són les característiques quasi sense saber-ho.

Durant aquesta sessió els alumnes han fet d’exploradors per l’escola buscant objectes on hi hagués representat d’alguna manera la forma del cercle. Un cop descobert a nivell visual on eren aquests cercles, hem intentat esbrinar com podríem trobar cercles que no es veuen tant fàcilment. Finalment els hem trobar i ha estat una experiència molt engrescadora i motivadora!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>