Nou curs!!!!

Com cada any, en començar el curs escolar, s’ha  de decorar l’entrada del nostre centre. La nostra intenció és penjar-hi sempre algun element que a més de ser decoratiu tingui un significat .

Aquest any hem penjat una bata per cada alumne/a ( element representatiu de l’escola) i també una bata per a cada mestre/a en un estenedor. L’important, però, és el significat de l’eslògan ” Tot el futur estès” perquè cada un i una dels nostres alumnes ens aporta als altres moltes experiències de vida de les quals continuar aprenent pensant sempre que han d’arribar a ser els homes i les dones del demà.

Bon inici de curs!