LA IMAGINACIÓ A L’EDUCACIÓ FÍSICA

Durant la setmana del 5 al 9 de març, coincidint amb el projecte interdisciplinari, l’alumnat de quart i Cicle Superior de l’Escola del Soleràs han participat dins l’àrea d’Educació Física proposant i realitzant els jocs que volien dur a terme a partir del tema que havien escollit: la imaginació.
Davant d’un tema tan abstracte i divers però alhora amb moltes opcions dins l’àrea, els alumnes van tenir certes dificultats inicials en cercar jocs o activitats relacionades, al final van sorgir propostes diferents alguna més creativa que d’altres.
Entre els jocs realitzats, vam participar en la recerca d’uns intrèpids exploradors d’objectes personals perduts i amagats per la pista, unes representacions corporals de figures, lletres i noms proposats, jocs d’imitació, així com la creació de formes i figures amb el cos fent aflorar la creativitat en equip.
La valoració que se n’extreu, en general, és positiva tot i que la imaginació mostrada no ha estat al nivell del que s’esperava.