Ens divertim amb Montessori

Els més petits de l’escola tenen per endavant un repte molt important, la lectoescriptura. tots els seus sentits estan actius per tal d’incorporar els processos necessaris per assolirel procés lectoescriptor. Per aquest motiu aquest any l’escola del Soleràs ha fet una gran inversió amb material Montessori. Una de les diferents metodologies que utilitzem a l’escola. Sempre hem treballat amb aquesta metodologia , no obstant el material ens el fèiem nosaltres, amb material reciclat.

Aquí us deixem una petita mostra amb les caixes de sorra. posteriorment us oferirem un article sobre les taules de llum.