Castanyada 2017

Aquesta castanyada a l’escola del Soleràs hem fet diferents activitats. En primer lloc, els alumnes d’educació infantil, cicle inicial i tercer van fer panellets. Un cop fets els vam portar a coure a l’obrador del poble “El desig més dolç”. Més tard vam fer un taller sobre la història i evolució del cinema. Vam poder observar i fer anar de ben aprop alguns dels aparells que es van fer servir en els inicis.
Per la tarda, vam anar a buscar als castanyers i castanyeres, vam ballar al pati de l’escola i ens vam menjar els panellets ! Boniiiisims !
Us deixem la galeria de fotos al següent enllaç: Castanyada

1. Núria

Gràcies per deixar-nos gaudir d’aquesta festa, ho vau fer molt bé tots, i per cert, els panellets boníssims!!!!!!