Festa fi de curs!

Un nou curs escolar tanca les portes i amb ell tot un gran ventall de moments i anècdotes viscudes.

Aquest any la festa de cloenda del curs l’hem realitzat al Soleràs amb una excel·lent jornada final plena d’activitatIMG_5256s i moments emotius. Aquesta s’inicià amb un joc d’orientació pels carrers del municipi on diferents equips d’alumnes formats per les dues escoles que formen la ZER van anar cercant “valises” per aconseguir-les totes i arribar al poliesportiu que era on s’acabava el joc amb una mostra exemplar de treball en equip.

Tot seguit, l’AMPA de l’escola del Soleràs, ens va oferir un deliciós esmorzar per a tots els nens i nenes per donar pas després al recull de balls i cançons que els alumnes de quart i cicle superior van fer davant l’atenta mirada dels pares i d’altres familiars que ens van voler acompanyar.

IMG_5324Per acabar, va arribar l’hora dels discursos d’acomiadament dels alumnes que finalitzaven l’etapa per iniciar l’educació secundària el proper curs i de la directora de la ZER en el que els va desitjar molta sort i unes bones i merescudes vacances a la resta dels alumnes.

Com a cloenda de la festa, el grup d’animació “Ai Carai” va posar el toc d’alegria i gresca amb el seu divertit espectacle.

Com cada any quan arriben aquestes dates a tots ens apareixen sentiments contradictoris, d’una part l’alegria del curs acabat i de la feina feta però d’una altra la tristor? de l’acomiadament d’alguns/es alumnes i potser també d’algun mestre/a que sempre recordarem.

L’equip de mestres de la ZER Garrigues Altes us desitja que gaudiu al màxim d’unes bones vacances d’estiu!

>>>>MÉS FOTOS<<<<