SOM SUPERESTRELLES_Activitat de tutoria

Els alumnes de CI i EI han fet una activitat de tutoria relacionada amb l’ autoestima i les qualitats positives de cadascú.

Primer hem fet una pluja d’ idees on els alumnes enumeraven qualitats positives que tenen ,després hem parlat de totes elles i per acabar cadascú ha escrit  qualitats positives que considera que té en les  puntes d’ una estrella.

Coses com que és el més ens agrada de nosaltres mateixos, que és el que fem bé, que és el més ens agrada fer, quines coses ens agraden. Va ser molt interessant saber totes aquestes coses dels nostres companys!

CADA SETMANA HI ANEM AFEGINT ALGUNA QUALITAT NOVA.