L’Encarna, en Cisco i el seu hort🌿💚🌿

Aquest matí, per fi, hem pogut anar a l’hort de l’Encarna 🌿

Hem començat el dia amb alguns dubtes… el cel amenaçava pluja i no teníem clar si podríem fer la sortida. Però, finalment, el temps ens ha respectat i hem pogut gaudir d’un matí ideal, amb una temperatura agradable i perfecte per estar a l’aire lliure. Un trajecte de 2 km on tots l’hem superat amb bona nota!

L’Encarna ens ha rebut amb un esmorzar boníssim: truites de patata, coc, olives i patates… tot preparat amb molta cura i estima. Un moment per compartir, conversar i començar el dia amb energia.

Després, hem fet una ruta guiada per conèixer millor l’hort, descobrint les seves plantes i arbres, aprenent d’on venen els aliments i valorant la feina i la dedicació que hi ha darrere de cada cultiu. També hem pogut reflexionar sobre la importància de cuidar el medi ambient, respectar la natura i apostar per un consum més conscient i proper 🌱

Hem acabat la visita veient les seves gallines 🐔, un moment que sempre fa especial il·lusió i que ens connecta encara més amb el món rural.

Ha estat un matí per agrair, ple de generositat, aprenentatge i ganes de compartir. Experiències com aquesta ens ajuden a créixer en valors com el respecte, la sostenibilitat i la convivència.

Moltes gràcies, Encarna, per aquesta experiència tan especial 💚

Feu clic a la imatge per veure les fotos.

Què plantar a l'abril a l'hort: calendari, plantes i tasques per fer ara

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>