La caixa misteriosa

Aquesta setmana, els alumnes de cicle mitjà van arribar a l’aula i van trobar una caixa misteriosa. Aquesta caixa anava acompanyada d’una llegenda un savi xinès que era molt curiós, i anava recollint tot allò que es trobava en l’entorn. Va fer un gran descobriment. A partir d’aquesta setmana, els alumnes inicien un nou repte en l’àrea de coneixement del medi on hauran de descobrir quin és el misteri que amaga la caixa vermella.

Mireu les fotografies per ajudar-los a saber què tenen en comú els elements que s’hi troben!