Ja tenim el nom de la classe a ed. infantil!

Comencem el primer repte un cop escollit el nom de l’aula. Aquest nom està relacionat amb el món del globus, i dic relacionat perquè no només treballarem els globus de joguina i els aerostàtics, sinó que també treballarem els temes de l’aire i la respiració que van estretament lligats.

Per poder portar a terme situació d’aprenentatge investigarem  a través del que ens portarà l’alumnat, afegint vídeos,  llibres i experiments per entendre moltes coses, fins acabar relacionant coneixements amb l’ajuda d’un mapa conceptual per a finalitzar el repte aprofitant la tria del nom de l’aula.

Ja anirem penjant el dia a dia del que anem descobrint.

Benvinguts a l’aula dels GLOBUS!

GLOBOS COLORES 25 CM X 12 UNIDADES