8 de març: Un dia amb nom de dona

8 de Març, Dia de les Dones | Ajuntament de Sort

Arriba el 8 de març, el Dia Internacional de la Dona, i un cop més fem activitats educatives i de sensibilització a l’escola.

Cal seguir reivindicant amb força els drets i el paper de la dona a la societat, per això ens mobilitzem cada 8M i treballem cada dia a favor de la igualtat de gènere real i per una societat lliure de discriminacions i violències.

Sabeu quines activitats hem fet a l’escola?

Doncs des d’un mural fet pels petits alumnes de llar infants, passant pel dibuix de la nostra dona important a les nostres vides, la selecció d’algunes de les grans dones de la nostra societat i la realització d’un gran eslògan a l’entrada de l’escola fet a partir de la composició de 25 parts. Cada part feta per un alumne. On tots som la part d’un tot sense diferències.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *