Avui, a l’escola del Soleràs, hem tingut el privilegi de participar en una activitat organitzada pel Bibliobús Garrigues-Segrià. Es tractava d’un conte en anglès protagonitzat per una vaca molt especial que somia viatjar a l’Índia.
La representació ha estat a càrrec de dues artistes que han fet una feina magnífica. Amb la seva energia i habilitat per captar la nostra atenció, han aconseguit fer-nos gaudir d’una experiència única. Ha estat una combinació perfecta d’aprenentatge i diversió, i no només hem entès la història, sinó que també hem practicat anglès d’una manera dinàmica i entretinguda.
Ens ha agradat molt i hem passat una estona inoblidable. Moltes gràcies al Bibliobús i a les artistes per fer-nos viatjar amb la imaginació fins a l’Índia!
Clica la imatge!!!

Deixa la teva opinió