Sortida lúdica al Parc d’Aventura Estiula de Campdevànol – Infantil i primària

El divendres 22 de març, totes i tots els alumnes de l’escola vam fer una sortida lúdica al Parc d’Aventura Estiula de Campdevànol per celebrar el final del 2n trimestre. Acompanyats d’un temps de més aviat d’estiu, amb molt de Sol i calor, els alumnes es van endinsar en el frondós bosc de Campdevànol per viure grans moments d’emoció, diversió i adrenalina. Arbres immensos ens envoltaven deixant pas als rajos del Sol, que s’esfilagarsaven entre mig de les fulles i les branques d’aquell bell indret. Un aire fresc i pur, com a conseqüència de la densa vegetació i la llunyania de la civilització, feia que respiressis una aire fresc i net. Tirolines, escalada, ponts penjants, xarxes, equilibri, obstacles… brollaven de tots els arbres i van ser algunes de les activitats que van poder realitzar. Les habilitats motrius eren indispensables per assolir amb èxit l’objectiu, en què contínuament havien de pensar i resoldre en com avançar. Valorem molt positivament aquest sortida de finals de 2n trimestre, un bon comiat per començar a gaudir de les merescudes vacances de Setmana Santa.

FOTOS: premeu aquí.