DIA DE LA PAU

El 30 de gener vam celebrar el dia de la pau. Aquest curs UNICEF ens va proposar una mobilització escolar per elaborar una vacuna de pau i bon tracte contra el violentovirus que tenim a cada classe. Vam omplir la cartilla de vacunació personalitzada amb el manifest dels nostres compromisos de pau i bon tracte per tal de seguir-los durant tot el curs. Tot seguit el vam firmar i vam vacunar-nos contra el violentovirus. A la tarda ens vam trobar tots els nens i les nenes de l’escola i vam explicar als nostres companys de quin virus ens havíem vacunat i quina vacuna ens havíem posat.

Estem molt contents perquè ens hem afegit al mapa DENIP 2019 de Fundipau, si premeu aquí podeu veure el mapa de totes les activitats del dia de la pau realitzades arreu del territori .

Per descarregar les imatges premeu aquí